Welkom op het Instantmarketing Blog. Hier geven we onze mening en gooien we alles neer wat interessant, spannend of gewoon noemenswaardig is. Lees mee en doe mee!

25 april '10

Voor het opzetten van een succesvolle campagne in AdWords is het cruciaal dat je begrijpt hoe Google de ranking van je advertenties bepaalt. De Ad rank score die je krijgt van Google bepaalt op welke positie je advertentie in de Ad ranking wordt getoond. De advertentie met de hoogste score komt bovenaan op pagina 1, de volgende op 2 etc.

Lees meer...
 
16 april '10

De titel van je landingspagina is het belangrijkste stukje tekst op de hele pagina. Dit is het eerste wat bezoekers lezen en bepaalt of ze geboeid verder lezen of direct afhaken. De titel dient maar 1 doel en dat is zorgen dat de bezoekers verder leest. (hou dit altijd in gedachten als je een landingspagina maakt!)

Lees meer...
 
11 april '10

Natuurlijk wil je het liefst zo veel mogelijk bezoekers op je site. Maar als je betaalt voor een bezoeker, zoals met Google AdWords dan wil je dat dit ook kwalitatief goede bezoekers zijn. Je wilt dan bij voorkeur bezoekers die de intentie hebben om jouw product te kopen.

Lees meer...
 
05 april '10

Succesvol zoekmachine marketing toepassen in Nederland is eigenlijk heel simpel: Vind de zoektermen waar mensen jouw product op zoeken en zorg dat je voor deze woorden op de eerste pagina in Google staat. Dan komen de klanten vanzelf naar je toe. Maar hoe te starten?

Lees meer...
 
28 maart '10

Een van de eerste dingen die je doet bij het starten van een AdWords campagne (nadat je doelstellingen helder zijn) is zoekwoord onderzoek. Op welke zoekwoorden wil je dat klanten jou vinden in Google? En op welke zoekwoorden wordt het meest gezocht?

Lees meer...